torsdag 16 februari 2012

önskemål??

godkväll,

tänkte höra med er om det är något ni saknar/önskar att jag hade i mitt sortiment?
t ex fler färger på plexiglas? mer halsband/armband/örhänge?


sen undrar jag också om ni är intresserade att komma på ett öppet hus hemma hos mig ,där ni kan få se alla smyckena live och se och känna hur mycke ni vill ;-)
i såna fall blir de slutet av mars...

maila modezign1@yahoo.se eller kommentera här på bloggen, alltid kul med feedback =)



Sen vill jag bara klargöra två saker:
  • När jag stansar gör jag det på frihand och kan därför inte GARANTERA att det blir rakt
  • När man gör en beställning med gravering så är den BINDANDE, skriv i de första mailet om ni vill att jag ska vänta med att göra smycket tills ni är säkra...(står just nu med två namnbrickor där beställaren har "ångrat" sig...)

Trevlig kväll!! =)

/Modezign

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar