torsdag 9 februari 2012

Vanliga frågor

Har fått en hel del frågor på sista tiden och tänkte skapa ett inlägg bara för dom,

Vad kostar frakten?
-Jag har en enhetsfrakt på 12 kr/adress, som tillkommer på varje beställning.

Vilka material använder du?
-Jag jobbar med silverpläterad metall och plexiglas.

Är allt nickelfritt?
-Ja, allt material jag köper har genomgått apotekets nickeltest. (jag gör inga tester här hemma)

Gör du smycken i äkta silver?
-Nej,inte längre...dels känner jag att jag har inte den tiden längre att sitta och skapa/fila och putsa som jag gjorde innan. Jag kan grunderna då jag gått kvällskurser i silversmide i ca 3 år.

Kan jag köpa till en äkta silver kedja till mitt smycke?
-Visst kan man det, OM jag får tag på kedjan, men då ska man ha i åtanke att sterling silver är mycket dyrare ,vilket medför att smycket blir dyrare.

Ställer du upp på "Homeparty"?
-Jag är inte främmande för homeparty, har gjort några stycken. kommer lägga ut mer info om det under våren.
Det blir mer som en visning då jag inte har så mycket att säga kring varje smycke,utan mer som en möjlighet att se/känna/testa innan man bestämmer sig =)


Kan man köpa dina delar till smycket löst (var för sig,alltså inte ihop med något halsband)?
-Nej, tanken med mina smycken är ju att jag är skaparen bakom Modezign och väljer mina favoriter när jag beställer. och när det gäller plexiglas så är det också egna ideér som ska reflektera MINA smycken.

Jag har verkligen inget emot att få frågor, bättre att fråga flera gånger än att det blir missförstånd =)

trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar